NAHUAS LIBELLI 2.0 – Disseny d’identitat

Identitat

Client NAHUAS LIBELLI 2.0
Date 12 gener, 2014

La llibreria tercer mil·lenni, Libelli 2.0, situada a Celaya (Mèxic), té 34 anys d’antiguitat i és dirigida per Jorge Gordillo Ramírez. L’equip directiu vol apostar per fer un gir radical a la seva llibreria per mirar d’incrementar les vendes de llibres i per això contacta amb Fustcom i Digit.

Nahuas és una proposta de canvi radical per a la llibreria Libelli, una marca que apropa les arrels del poble mexicà a l’actualitat, el seu nom prové dels mexicans, natius de la mesoamèrica i també va ser suggerit pel nostre equip de dissenyadors. En l’àmbit gràfic s’ofereix un símbol on s’identifica un nadiu, una imatge jove, moderna, despreocupada. El resultat, una identitat jove que fa una reminiscència a la cultura mexicana i apropa la llibreria als més joves mirant de fidelitzar-los.

 


Deixa un comentari

*